Pazar, Mart 23, 2008

Asparagas Kuşları: Bir Magazin Klasiği

Sevgili okurlar, bu yazıda karşımızda freelance yazarlarımızdan Şenoğlan'ın derlediği haber turu var, ilgiynen okuyalım, arkadaşıyla konuşanın ağzını yamulturum.

Başbakan Tayyip Erdoğan 2008 Yılında Ampül Fiyatlarında Düşüşe Gidileceğini Açıkladı

Erdoğan dün yapıtğı basın konferansında ampül sektörünün Türk ekonomisindeki yerinin önemi belirtti ve 2008 yılında ampül fiyatlarının düşmesi ile halkın refaha, esnafın ise gelire kavuşacağını söyledi.

Özellikle çeşitli kafelerde ve sosyal mekanlarda florasan lamba kullanımının müşteriyi olumsuz etkilediğini söyleyen Erdoğan, “Böyle durumlar Türk halkını yıldırmamalıdır, eğer normal ampüller pahalı olmazsa halk gidip florasan almaz. Hükümet olarak bu konuyu nasıl görmezden gelebilirdik. Artık Türk halkı layık olduğu ampüllere kavuşacaktır” dedi. Başbakan ampülün bir insanın hayatındaki önemine de değindi, “Nasıl Türkiye Devleti Ak Parti olmadan karanlıkta kalmış bir insan gibi olursa, ampülsüz bir insan da karanlıkta kalmış gibi olur heralde diye tahmin ediyorum sanırım.


Zekeriya Hoca Necromancer'lara Tepkili

Zekeriya Hoca'nın sunduğu "İftar'da Coşalım" isimli ramazan şenliği programına telefon bağlantısıyla katılan ismini vermek istemeyen ünlü necromancer Zekeriya Hoca'yı sinirlendirdi. "Create food büyüsüyle yaratılan yemekle oruç açılır mı hocam?" sorusunu Beyaz'a soran necromancer Zekeriya Hoca'nın sinirlenip "Len, gidin pis kafirler" diye çıkışmasına yol açtı. Kazada yaralanan veya ölen olmadı.


Alper: Beni Pehlivan Keşfetti

Arsenal ve Fransa Milli Takımı'nın yıldızı Cem Alper, başarısını, Monaco'da oynadığı yıllarda teknik direktörü olan Ali Pehlivan'na borçlu olduğunu söyledi. Golcü oyuncu: Pehlivan, bütün ayak işlerini bana yaptırıyordu.

Alper, şimdiden Arsenal'in efsane isimlerinden biri oldu ve Londra'nın yarısı onu futbol tanrısı olarak görüyor. Ancak Türk yıldız tüm futbol kariyeri boyunca bu şekilde el üstünde tutulmadı. Alper'e en büyük zorluğu yaşatan isim ise hepimizin yakından tanıdığı bir sima: Ali Pehlivan.

Mudanya Müftüsü: Eş, Anne ve Kızınızdan Başka Kadınla Tokalaşmayın


Bursa'nın Mudanya İlçe Müftüsü Cem Alper, bayram hutbesinden önce verdiği vaazda cemaate, “Anne, eş ve çocuğunuzdan başka kadınlarla tokalaşıp, öpüşmeyin. Caiz değildir. Bunu yaparsanız kulaklarınız düşer” dedi.
Mudanya'da 4 yıldan bu yana müftü olarak görev yapan Cem Alper, dün sabah Hal Camii'nde bayram namazından önce verdiği ve ilçedeki 10 camiide merkezi sistemle yayınlanan hutbesinde, cemaate seslenirken, “Anne, eş ve kız çocuğunuzdan başka bayanlarla tokalayıp, öpüşmeniz caiz değildir. Bunu yaparsanız kulaklarınız düşer” dedi. İlçe müftüsü hutbe sonrasında başta Atatürk olmak üzere, Türk büyükleri ve şehitlere dua etmemesi de cemaatin eleştirisine neden oldu.

Müftü Cem Alper, vaazında anne, eş ve kız çocuklarından başka kadınlarla tokalaşıp, öpüşmelerinin caiz olmadığını söylerken dinin emirlerini hatırlattığını söyledi. ‘Mahrem bayanlar' olarak tanımladığı anne, eş ve kız çocuklarının herhangi bir organına temasın caiz olduğunu belirten Alper, ‘namahrem' olarak nitelendirdiği kadınlarla temasın ancak zaruriyet halinde olabileceğini söyledi. Bu nedenle vaazında yabancı kadınlarla tokalaşırken biraz daha hassas davranılması gerektiğini vurgulayan Alper, “Bu bir dini emir olduğu için dini bayramlarda buna biraz daha hassasiyet gösterilmesini istedim. Kaldı ki bunu ben bir ek bilgi gibi sundum. Bu konuşma öyle cemaati ayaklandıracak bir söz değildir“ diye konuştu.

Seri Katiller Yakalandı

Sakarya’dan Ankara’ya kadar 53 saatte yedi can alıp iki kisiyi yaraladıktan sonra yakalanan C.A.(17), savcıya verdigi ifadede kendini suçladı. Sanık, savcıya olan acıklamasında aslında suç ortagının da kendisi oldugunu, aslında bütün cinayetleri kendisiyle beraber isledigini söyledi. Sizofren oldugu düsünülen sanık jandarmaya, "Mendil verin, her seyi anlatayım" seklinde beyanda bulundu. C.A. cinayetlere eglenmek için basladıgın da itiraf etti.

"Mendil verin, burnum akıyor"

Jandarmada gözaltında tutulan sanık ilacın ve kolonyanın etkisinden kurtulup kendine geldiginde kafalasını duvarlara vurmaya basladı. Kendine gelen sanık, avukatları Ufuk Ufak’ın boynuna sarılıp agladı. Iki gündür sorgulaması süren zanlı, kendisini sorgulayan askerlere, "Mendil verin, burnum akıyor" diyerek yardım istedi. Bes gündür burnunu silmedigi gerekçesiyle saat bası mendil isteyen zanlı, banyo talebinde bulunmayı da ihmal etmedi. Zanlı C.A., ifadesi alınırken air drum set'iyle solo atmaya başlayıp ağzıyla da zil sesi yapınca, şarkısını sorguçulara dinleterek, "Nası çalıyorum moruk?" dedi.

Araç Kiraladım

Yalova’daki bir bankadan 3 bin YTL çektim. Buradan Bursa’ya geçtim. Kamber Mahallesi’ndeki bir kisiden mendil aldım, araç kiraladım. Baba yadigarı uzun dipçikli av tüfegimi de alarak Istanbul’a gittim. Burada yedi-sekiz gün gezdikten sonra Adapazarı’nda yasayan tanıdıgım Aykut Okumus’un yanına gittik. Okumus’a av tüfegini vererek tüfegi aldık.

Silah Sesleri

20 Ekim’de Bursa’ya dogru yola çıktım. Yolda tost yemek için akrabalarımla anlaştım. Giderken devamlı telefon görüşmeleri yaptım. Balıkpazarı mevkiine geldim. Beni yakınlarım karşıladı. Arabadan tüfeği de alarak çıktım. Arabadan uzaklastıktan sonra silah sesleri duydum. Kosarak arabaya kaçtım ve oradan uzaklaştım.


4 yorum:

  1. olmm.. manyak olmuş.. hele o burnum aktı mendil geitirn olayı süper yaa... fotoşap ı çözmüşşün afferm.. =) en kısa zmnda yoğurdu çok seven adam: cem in hikayesini istioruzzzzzz!!!

    YanıtlaSil
  2. sevgili isimsiz, size öncelikli tavsiyem bir isim edinmeniz, sonra yoğurdu çok seven adam projesine gireriz orası kolay.

    YanıtlaSil
  3. yaazcanm en derinden tebriklerimi en kalpten dileklerimi falan iletirim sana

    kalemine kuvvet

    YanıtlaSil
  4. Necromancer ile ilgili hikaye hepimizi derinden etkiledi.
    Halkımızda bir alt kimlik olarak ortaya cikan " Chaotic Good Necromancer" grubuna duhul olan bu arkadasimizin yakarisi gonlumuzden 8 10 parca yedi ve goturdu...

    YanıtlaSil