Çarşamba, Mart 26, 2008

ekspresyonist takılcam tutmayın beni

başlıktanda anlaşılacağı gibi noktalama, imla ve trafik kuralları umurumda değil ama virgül kullandım ironi yaptım. gel de takılma bu "de" yi ayrı yazmama. ekşiden baktım anlamına dışa vurumculukmuş, dışa vurumculuk deyince çok anladım zaten, biraz daha derine inip baktım yorumlara falan, bir nevi edebi ishalmiş. dış görünüme aldırmadan içinde ne varsa dökme fantazisi. hani abuk resimler olur ya, sanki ressam boyaları yanlışlıkla dökmüş tuvalin üstüne izlenimini yaratan, onlardanmış. vay anasını, ben yapsam kızarlar boyayı ziyan ettin diye. unutmadan söyliyim bu ara pizzahut a kızgınım, çok geç geldi pizam, heyvenler. zaten gavur amerikan malı, yemeyin, gidin pizza pizza yiyin, proudly turk gibi bi yazıyı gavurca yazan kendinden çelişkili marka. bütün dünya ironik olmuş biz hala uğraşıyoruz götümüze ne bağlıycaz diye, adamın biri türbanla donu aynı kefeye koydu ya, ondan göt dedim, nası olsa onlarınki eşdeğer yoksa gayet terbiyeliyim ben. o yüzden pizzahuttan bi süre uzak durucam, turkish pizza olan lahmaç falan yemeyi düşünüyorum, mis gibi. tek derdim yerli sermaye kazansın. zaten hiç sevmezdim çarşı pazar gezmeyi, ondan olacak bu güneşli havaları sevmeyişim. sıcak güneşin altında vitrinlerin önünde deli dana gibi dolanmak, serseri mayın gibi patlamaya hazır ve kardeşçesine. o değil de bizim bi erdeniz vardı ona noldu acaba, bi ara hacker olmuştu, sonra kafayı buldu falan, hala aynı bulunmuş kafayla devam etmekte sanırsam. tutumlu çocuk. o da aslında bir nevi ekspresyonist, yalnız çok belli etmiyor, dışa fazla vuramamasına bağlıyorum. o zaman ekspresyonist olmaktan çıkar falan diyecek aranızdan bazı sivri zekalar, ama onun ekspresyonistliği dışa vuracak şeyi olmamasını dışa çok güzel vurması. şimdi kendinizi kandırmayın, sözüm yazıyı belki bu herif satıraralarına bişey gizlemiştir diye okuyup aynı zamanda sazan olanlara, diğerleri devam etsin, boş boş okuyanlar zaten burada hitap edileni anlamayacaklardı aslında ama böyle yazınca kör sultan bile okudu bunu, neyse sözüm o kendini bilmezlere, önce bi kendinizi bilin, sonra bu iğrenç espriyi görmezden gelin. neyse salla şimdi sinirlendircem kendi kendimi, zaten pizzahuta kızgınım. neyse erdeniz de iyi çocuk, bir ara öldü zannettik, haber alamamıştık elemandan, meğersem herkes wireless a şifre koymuş, çük gibi kalmış ortada. altın vuruş mu yaptı naptı acaba falan diyoduk bizde.
neyse, o değil de zekeriya beyaz gelecek sezon lost dizisinde oynayacakmış, hatta fragmanları bilem düştü yutupa ama izleyebilen pek yok tabi. bence çok hayırlı olur beyazın bu faaliyeti. ada sırf gavur, her türlü ahlaksızlık kol geziyor, araya bir türkün gitmesi bütün dengeleri altüst edecektir ama bir nizam getirmesi de kaçınılmaz olacaktır. neyse demek istediğim zekeriya beyaz zaten kendini aştı, sabah programları, öğlen programları, akşam programları derken dizi, sinema, klip olayına girdi, iyi oldu kanımca. zekeriya hocamdan bir tek dileğim var mutlu olsun yeter.

6 yorum:

  1. pek değerli yazar arkadaşım yaaz, yazında bahsettiğin türbanla donun aynı kefene konması konusuna değinmek istiyorum. bu yakıştırma sonucunda türbanı kullanan arkadaşlar kafalarına don giymiş olmuyorlar mı? işin içinden çıkamadm nolur yardım et!

    YanıtlaSil
  2. sevgili isimsiz,
    öncelikle kefene don konmaz, don konsaydı kefene gerek kalmazdı. o kefen değil kefe. bu bir. ikincisi sen yazının vermek istediği mesajı alamamışsın, bir daha oku demek istiyorum. ayrıca haklı da olabilirsin aynı zamanda. ben de çıkamadım işin içinden.

    YanıtlaSil
  3. serbest çağrışmız ve bağrışmızlar şukela, 10 üstünden 8 puan yazan kartonumu kaldırmak istedim, ama aradım, bulamadım, aslında onlar hiç yoktular.

    YanıtlaSil
  4. sevgili cem, biliyorum sad but true, üniversitede serbest çağrışımları serbest bırakacaklarmış, sonra until it sleeps bir çaresine bakıcaz artık.

    bu arada 2 puanım nereden gitti, objection istiyorum, ayrıca körve ne vericeksiniz?

    YanıtlaSil
  5. yavrum objection 13 temmuz'da, güncellenmiş notlarınızı da eylül başı gibi görebilirziniz. curve'e de nah vermeyi düşünüyoruz kurulcanak.

    YanıtlaSil
  6. abov, bari aralığı kısa tutun da sene sonunda ankaralı namık tan "nah çıktı" adlı parçayı çığırırken bulmıyım kendimi tuvalet köşelerinde.

    YanıtlaSil